To love someone is nothing,to be love by someone is something,to be love by someone you love is exciting,but to be love by ALLAH is everything...

.............................................................................

Foto saya
Rasa, Selangor, Malaysia
EERRRMMMM......AKU DIN...`MASIH LAGI SEORANG PELAJAR...MENCEBURI BIDANG SAINS.......AKU TAK DEK HOBI...AKU WAT PE YANG AKU SUKE ..IKUT SESEDAP ATI AKU JEW...

Jumaat, 9 April 2010

Perginye seorang guru

Hari nie...kat sekolah aku diadekan majlis persaraan guru penolong kanan sekolah aku Tuan Haji Mohd Mokhtar bin Hussin.....aku sedih gak la sebab die nak bersare..bagi aku Tuan Haji..ni baek sangat..die selalu bagi kate-kate semangat kat aku...macam-macam nasihat da die bagi kat aku...aku hargai sangat setiap nasihat die...setiap kate nasihat yang die hulurkan sememangnye membakar semangat aku...bagi aku die da diibaratkan seperti ayah aku...aku hormati die seperti mane aku hormati ayahanda tercinte aku....perginye die pasti tiade ganti...dielah guru..dielah bapa kami semua di SMK Ampang Pecah Bestari...huhuhu sedih aku dibuatnye....aku masih lagi ape yang penah die cakap kat aku..."Dini belajar rajin-rajin...dapatkan result yang cemerlang" huhuhu...bile ingat kat ape yang die cakap..aku rase macam nak menangis jew...da terlalu banyak kate-kate semangat die hulur kat aku...die ponw penah cakap kat aku"tak kesah la kite kerje ape sekali pon...asalkan kerja yang kite buat tu adalah baek...." Buat Tuan Haji...Semoge cikgu sentiase berade dibawah rahmat ILAHI