To love someone is nothing,to be love by someone is something,to be love by someone you love is exciting,but to be love by ALLAH is everything...

.............................................................................

Foto saya
Rasa, Selangor, Malaysia
EERRRMMMM......AKU DIN...`MASIH LAGI SEORANG PELAJAR...MENCEBURI BIDANG SAINS.......AKU TAK DEK HOBI...AKU WAT PE YANG AKU SUKE ..IKUT SESEDAP ATI AKU JEW...

Rabu, 24 Mac 2010

Harapan Sebuah Penantian...

Aku masih di sini,
Seperti hari-hari sebelumnya,
Aku masih di sini,
Tidak berganjak walau seinci,
Aku masih di sini,
Tanpa sebarang keluhan,
Aku masih di sini,
Dengan harapan yang tinggi,
Agar dia berpaling
Ke arah ku...
Walau hanya sebentar,
Aku tetap bersyukur,
Berpalinglah sayangku,
Berpalinglah..
Lihatlah di belakangmu,
Lihatlah wajah insan itu,
Insan yang amat mencintaimu,
Dan akan sentiasa mengasihimu,
Berpalinglah,
Kerna dia tercipta untukmu,
Hanya untukmu....





24/3/2010
3.14 petang