To love someone is nothing,to be love by someone is something,to be love by someone you love is exciting,but to be love by ALLAH is everything...

.............................................................................

Foto saya
Rasa, Selangor, Malaysia
EERRRMMMM......AKU DIN...`MASIH LAGI SEORANG PELAJAR...MENCEBURI BIDANG SAINS.......AKU TAK DEK HOBI...AKU WAT PE YANG AKU SUKE ..IKUT SESEDAP ATI AKU JEW...

Isnin, 5 April 2010

Perempuan oh....perempuan

Ade owg kate perempuan tu complicated....bet0l ke???? Aku rase tu begantung pada pendapat seseorang tu la....Bagi aku la...perempuan memang complicated...susah nak difahami....ade tu yang telebih gedik....aku memang tak paham ngan perangai perempuan nih..walau hakikatnye aku ponw seorang perempuan....mengenai persoalan perempuan ni complicated...aku setuju sesangat...perempuan nak diri mereka difahami oleh pasangan masing-masing...tapi..adakah mereka turut same memahami pasangan mereka.....eerrmmm satu persoalan disini..lupekan persoalan tu...nak cite pasal perempuan lagi nih...sememangnye aku amat tidak berpuas hati dengan sikap perempuan zaman sekarang...tak boleh ke kalau mereka ni menjadi matang sedikit...berfikiran terbuke dan tidak mengharapkan pasangannya untuk selalu menuruti kehendak mereke... Aisyh....perempuan....perempuan....kenape kalian ni pelik sangat.... Bagi aku...ni persepsi aku tau.....PEREMPUAN NI MENYUSAHKAN!!!



Harap-harap tiade sesiape yang terase dgn ape yang aku coretkan ni...